Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Moskorzewie oraz monitorowanie zapewnienia przez Urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania Koordynatora dostępności
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Moskorzewie,
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.),
- Monitorowanie działalności podejmowanej przez Urząd Gminy w Moskorzewie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Przedstawianie Wójtowi Gminy Moskorzew bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
- Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator do spraw dostępności:
Piotr Wawer
telefon kontaktowy: 34 35 42 003 wew. 22
e-mail: piotr.w@moskorzew.pl
Zastępca Koordynatora:
Iwona Ptaszek
telefon kontaktowy: 34 35 42 003 wew. 24
e-mail:iwona.ptaszek@moskorzew.pl
Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1062 z późn. zm.)
email: krystian.wojcik@moskorzew.pl tel.:34 354 20 03 , w dniu: 26‑10‑2023 18:18:53
email: krystian.wojcik@moskorzew.pl tel.:34 354 20 03 , w dniu: 26‑10‑2023 18:18:53
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|